pisanie maili biznesowych

KURS WYPEŁNIONY TREŚCIĄ

Jeśli kupiłeś pierwszą wersję webinaru w kwietniu, otrzymasz zaktualizowaną wersję.

dlaczego warto?

skrócisz czas spędzany na pisaniu maili, dowiesz
się jak precyzyjnie i profesjonalnie przekazać
informacje w świecie biznesu

autorzy z doświadczeniem w nauczaniu, ale przede wszystkim w pracy korporacyjnej to gwarancja, że treść maili i ćwiczeń, brzmi autentycznie, a nie podręcznikowo lub jak z translatora.

nagrany z 12 lektorami z USA, UK, Australii i Irlandii, przez większość część kursu osłuchujesz się z naturalną autentyczną wymową!

kurs współtworzony jest przez native speakerów z UK i USA, więc Twoje maile nie będą brzmieć ani jak nagłówek NYT, ani jak arkusz egzaminacyjny, ani mail od dalekiego krewnego który właśnie przepisał na Ciebie cały majątek.

wprowadzenie

o nas

o kursie

ebooki i workbooki

Moduł 1: Plain Language

co to jest plain language

jak stosowanie plain language może przełożyć się na zyski firmy

zasady plain language

prosty język=język sześciolatka?

plain language a biegłość językowa

przykład maila przed i po zastosowaniu plain language

Moduł 2: Gramatyka

Prest Perfect a Past Simple

prepositions

politness i softening

błędy

Moduł 3: Budowa maili i analiza maili

komunikacja wewnętrzna

składanie reklamacji

organizowanie konferencji

KISS jak żołnierz jednostek specjalnych

metoda odwróconej piramidy

jak napisać wstęp, rozwinięcie, główną część maila z wieloma przykładami i gotowymi zwrotami

Moduł 4: Wyzwania komunikacyjne

jak powiedzieć nie

jak reagować na złośliwe uwagi, wścibskie pytania, ironiczne komentarze

jak przyspieszyć odpowiedź na maila

jak reagować na błędy

reply to All, BCC, informacje poufne, czyli jak nie zapłacić 500 k kary i nie wylądować na Niebezpieczniku.

,

jak wygląda kurs i co otrzymasz?

nagranie webinaru

link do nagrania, które będziesz mógł odtwarzać i przerabiać w dowolnym tempie. Fragmenty nagrań każdego z webinarów znajdziesz na górze tej strony. W nagraniu omówione i przeanalizowane zostaną przykładowe maile. Dowiesz się też które zwroty brzmią jak z lat dziewięćdziesiątych i nadadzą się do korespondencji wysyłanej faxem, a które sprawdzą się w 100%, ale na egzaminie, nie w naturalnej korespondencji biznesowej.

gotowe szablony maili

dostaniesz też gotowce, które po szybkiej redakcji dostosujesz do swoich potrzeb, m.in. out of office, korespondencja z rekrutrem, mail o zbiórce funduszy i ostatnim dniu w pracy

nagrania

W workbooku znajdziesz kody QR, które podlinkowane są do nagrań wiadomości mailowych przygotowanych przez profesjonalnych lektorów

plain English

Lubimy Plain Language. Chcemy Ci pokazać, że skuteczna komunikacja nie wymaga wyszukanego i imponującego słownictwa oraz skomplikowanych konstrukcji. Chcemy pokazać Ci jak pisać maile, które będą poprawne, przejrzyste, zrozumiałe i skuteczne- na każdym poziomie zaawansowania.

gramatyka

w części leksykalno-gramatycznej webinar skupia się na kluczowych obszarach, w których pojawią się błędy (lub co najmniej wątpliwości), czyli będzie m.in prepositions (in, on, at itd.), a zamiast milionowej w waszym życiu analizy czasów, skupimy się tylko na najbardziej problematycznej parze Present Perfect i Past Simple. Do tego popracujemy nad upraszaniem i strukturyzowaniem tekstów. Razem znajdziesz ponad 100 przykładów w ćwiczeniach-wszystkie w kontekście biznesowym i wszystkie z kluczem odpowiedzi. Jeśli chcesz rozszerzyć wiedzę o prepositions, to pamiętaj o naszym darmowym webinarze dostępnym tutaj.

workbook

workbook który otrzymasz będzie zawierał treść, która pojawi się na prezentacji na webinarze i wypełniony jest przykładami dobrze skonstruowanych, profesjonalnych, naturalnie brzmiących maili, przykładami użycia, wyjaśnieniem użycia przydatnych słów i zwrotów oraz ćwiczeniami z części gramatycznej.

gotowe zwroty

czyli ponad 150 zwrotów, które będziesz mógł wykorzystać pisząc maile dowolnej treści

Previous slide
Next slide

analiza maili
-case study

na webinarze przeanalizujemy gotowe maile- ich budowę, kluczowe zwroty, najczęściej popełniane błędy. Treść maili będzie dostępna w workbooku.

komunikacja wewnętrzna
składanie reklamacji oraz odpowiadanie na reklamacje
umawianie spotkań i konferencji
Previous slide
Next slide

gotowe zwroty

otrzymasz pdf ze zwrotami, które będą pomocne w pisaniu wielu maili

rozpoczęcie emaila
nawiązanie do nieobecności
nawiązanie do poprzedniego kontaktu
informacja o załączniku
prośba o wyjaśnienie
złe wiadomości
oferowanie pomocy
powód kontaktu
przeprosiny
prośba o podjęcie działania
pytania i prośby
ustalanie spotkań
Previous slide
Next slide

gotowe szablony wiadomości

otrzymasz pdf z szablonami wiadomości

out of office
zbiórka funduszy na prezent dla współpracownika
wiadomość do przełożonego o nieobecności
odwołanie spotlania lub uczestnictwa w spotkaniu
wiadomość do pracownika o zrobionym przez niego błędzie
korespondencja z rekruterem
wiadomość pożegnalna w ostatanim dniu pracy
wiadomość z przypomnieniem o zaległej płatności
Previous slide
Next slide

gramatyka

elementy gramatyki omawiane na webinarze znajdziesz też w workbooku

omówienie głównych różnic między czasami Present Perfect i Past Simple, razem z ćwiczeniami w kontekście mailowym

omówienie przyimków i spójników (in, on, at, for) występujących w mailach, razem z ćwiczeniami

omówienie innych zasad gramatycznych, które pomogą Ci budować profesjonalne maile. Czy strona bierna jest zawsze najlepszym wyjściem i jak zastąpić wyrazy o negatywnym zabarwieniu

czy ten kurs jest dla Ciebie?

pracujesz lub planujesz rozpocząć pracę w środowisku międzynarodowym

masz przestrzeń do samodzielnej pracy

emaile stanowią część Twojej komunikacji w pracy

chcesz być postrzegany jako wysokiej klasy specjalista w oczach partnerów i klientów zagranicznych

czujesz, że masz dużo do przekazania, ale nie zawsze potrafisz to profesjonalnie przedstawić
posiadasz ogólną znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1
nie pracujesz i nie planujesz pracy w środowisku międzynarodowym, a tym samym zasady i specyfika korespondencji biznesowej nie są Ci potrzebne
nie zorganizujesz się aby pracować samodzielnie

posiadasz ogólną znajomość angielskiego na poziomie niższym niż A2

porozmawiajmy o liczbach

mailowe case study
0

przeanalizujemy gotowe korespondencje mailowe- ich budowę, kluczowe zwroty, najczęściej popełniane błędy

gotowe maile
0

otrzymasz gotowe szablony, które łatwo dostosujesz do własnych potrzeb

gramatyka
0

ponad 100 przykładów w ćwiczeniach i zadaniach – wszystkie z kluczem odpowiedzi

gotowe zwroty
0

zwroty, które będziesz mógł wykorzystać pisząc maile

100 pierwszych pobrań

79 zł dla 100 pierwszych osób
  •  
  •  

cena regularna

149 zł cena regularna
  •  
przestaniesz tracić czas na szukanie poprawnych wyrażeń, skorzystasz z gotowych wzorów i prawdzonych sformułowań
unikniesz błędów, zwrotów brzmiących podręcznikowo i sztucznie
zapewnisz sobie skuteczną komunikację

FAQ

czy jest to kurs na żywo?

Nie. Jest to nagranie, które możesz odtwarzać kiedy masz czas oraz wielokrotnie do niego wracać.

czy od razu otrzymam dostęp do kursu?

Nie. Kupujesz kurs w promocyjnej cenie w przedsprzedaży. Dostęp do kursu i wszystkich materiałów otrzymasz 11.03

czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, napisz o tym przy zakupie. Pozostaw swój NIP.

Czy mam możliwość zwrotu kursu?

W przypadku zakupu treści cyfrowych prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie ma zastosowania.

o autorach

Martyna

Martyna

Lektorka Business English od 15 lat. Pracowała w branży finansowej i
nieruchomościowej w międzynarodowych korporacjach i małych
firmach w Polsce, ale też na Malcie, w UK i Australii. Ukończyła serię
szkoleń biznesowych w Management Training College i studia
podyplomowe z Business English.

Helen

Helen

Employment Coach, autorka akademickich publikacji biznesowych,
certyfikowany nauczyciel biznesu, z bogatym doświadczeniem
w rekrutacji, nauczaniu. Pracowała też w jednej z największych
międzynarodowych korporacji.

Chase

Chase

Studiował Biznes i Historię na Uniwersytecie Waszyngtońskim.
Mieszkał już w kilku krajach, ostatnio w Polsce.
Fan Seattle Mariners i bernańczykow.
Dba o to, aby nasze materiały brzmiały autentycznie,
a nie podręcznikowo i wspiera nas nagraniami poprawnej wymowy.