Jeśli kupiłeś pierwszą wersję webinaru w kwietniu, otrzymasz zaktualizowaną wersję.
skrócisz czas spędzany na pisaniu maili, dowiesz
się jak precyzyjnie i profesjonalnie przekazać
informacje w świecie biznesu
wprowadzenie
o nas
o kursie
ebooki i workbooki
Moduł 1: Plain Language
co to jest plain language
jak stosowanie plain language może przełożyć się na zyski firmy
zasady plain language
prosty język=język sześciolatka?
plain language a biegłość językowa
przykład maila przed i po zastosowaniu plain language
Moduł 2: Gramatyka
Prest Perfect a Past Simple
prepositions
politness i softening
błędy
Moduł 3: Budowa maili i analiza maili
komunikacja wewnętrzna
składanie reklamacji
organizowanie konferencji
metoda odwróconej piramidy
jak napisać wstęp, rozwinięcie, główną część maila z wieloma przykładami i gotowymi zwrotami
Moduł 4: Wyzwania komunikacyjne
jak powiedzieć nie
jak reagować na złośliwe uwagi, wścibskie pytania, ironiczne komentarze
jak przyspieszyć odpowiedź na maila
jak reagować na błędy
reply to All, BCC, informacje poufne, czyli jak nie zapłacić 500 k kary i nie wylądować na Niebezpieczniku.
,
link do nagrania, które będziesz mógł odtwarzać i przerabiać w dowolnym tempie. Fragmenty nagrań każdego z webinarów znajdziesz na górze tej strony. W nagraniu omówione i przeanalizowane zostaną przykładowe maile. Dowiesz się też które zwroty brzmią jak z lat dziewięćdziesiątych i nadadzą się do korespondencji wysyłanej faxem, a które sprawdzą się w 100%, ale na egzaminie, nie w naturalnej korespondencji biznesowej.
dostaniesz też gotowce, które po szybkiej redakcji dostosujesz do swoich potrzeb, m.in. out of office, korespondencja z rekrutrem, mail o zbiórce funduszy i ostatnim dniu w pracy
W workbooku znajdziesz kody QR, które podlinkowane są do nagrań wiadomości mailowych przygotowanych przez profesjonalnych lektorów
Lubimy Plain Language. Chcemy Ci pokazać, że skuteczna komunikacja nie wymaga wyszukanego i imponującego słownictwa oraz skomplikowanych konstrukcji. Chcemy pokazać Ci jak pisać maile, które będą poprawne, przejrzyste, zrozumiałe i skuteczne- na każdym poziomie zaawansowania.
w części leksykalno-gramatycznej webinar skupia się na kluczowych obszarach, w których pojawią się błędy (lub co najmniej wątpliwości), czyli będzie m.in prepositions (in, on, at itd.), a zamiast milionowej w waszym życiu analizy czasów, skupimy się tylko na najbardziej problematycznej parze Present Perfect i Past Simple. Do tego popracujemy nad upraszaniem i strukturyzowaniem tekstów. Razem znajdziesz ponad 100 przykładów w ćwiczeniach-wszystkie w kontekście biznesowym i wszystkie z kluczem odpowiedzi. Jeśli chcesz rozszerzyć wiedzę o prepositions, to pamiętaj o naszym darmowym webinarze dostępnym tutaj.
workbook który otrzymasz będzie zawierał treść, która pojawi się na prezentacji na webinarze i wypełniony jest przykładami dobrze skonstruowanych, profesjonalnych, naturalnie brzmiących maili, przykładami użycia, wyjaśnieniem użycia przydatnych słów i zwrotów oraz ćwiczeniami z części gramatycznej.
czyli ponad 150 zwrotów, które będziesz mógł wykorzystać pisząc maile dowolnej treści
na webinarze przeanalizujemy gotowe maile- ich budowę, kluczowe zwroty, najczęściej popełniane błędy. Treść maili będzie dostępna w workbooku.
otrzymasz pdf ze zwrotami, które będą pomocne w pisaniu wielu maili
otrzymasz pdf z szablonami wiadomości
elementy gramatyki omawiane na webinarze znajdziesz też w workbooku
omówienie głównych różnic między czasami Present Perfect i Past Simple, razem z ćwiczeniami w kontekście mailowym
omówienie przyimków i spójników (in, on, at, for) występujących w mailach, razem z ćwiczeniami
omówienie innych zasad gramatycznych, które pomogą Ci budować profesjonalne maile. Czy strona bierna jest zawsze najlepszym wyjściem i jak zastąpić wyrazy o negatywnym zabarwieniu
masz przestrzeń do samodzielnej pracy
emaile stanowią część Twojej komunikacji w pracy
chcesz być postrzegany jako wysokiej klasy specjalista w oczach partnerów i klientów zagranicznych
posiadasz ogólną znajomość angielskiego na poziomie niższym niż A2
przeanalizujemy gotowe korespondencje mailowe- ich budowę, kluczowe zwroty, najczęściej popełniane błędy
otrzymasz gotowe szablony, które łatwo dostosujesz do własnych potrzeb
ponad 100 przykładów w ćwiczeniach i zadaniach – wszystkie z kluczem odpowiedzi
zwroty, które będziesz mógł wykorzystać pisząc maile
Lektorka Business English od 15 lat. Pracowała w branży finansowej i
nieruchomościowej w międzynarodowych korporacjach i małych
firmach w Polsce, ale też na Malcie, w UK i Australii. Ukończyła serię
szkoleń biznesowych w Management Training College i studia
podyplomowe z Business English.
Employment Coach, autorka akademickich publikacji biznesowych,
certyfikowany nauczyciel biznesu, z bogatym doświadczeniem
w rekrutacji, nauczaniu. Pracowała też w jednej z największych
międzynarodowych korporacji.
Studiował Biznes i Historię na Uniwersytecie Waszyngtońskim.
Mieszkał już w kilku krajach, ostatnio w Polsce.
Fan Seattle Mariners i bernańczykow.
Dba o to, aby nasze materiały brzmiały autentycznie,
a nie podręcznikowo i wspiera nas nagraniami poprawnej wymowy.